Dette i forlængelse af årets generalforsamling, som desværre ikke var særlig godt besøgt af medlemmerne – men som til gengæld blev afholdt i en god ånd. For første gang i nogen generalforsamling, jeg har deltaget i, var der ikke noget til punktet Eventuelt. Måske derfor, jeg ikke på behørig vis og helt officielt fik takket hhv. de afgående medlemmer og budt de nye velkommen i bestyrelsen. (Finn var fraværende grundet et møde i FCI).
Det vil jeg så gøre her:
Kæmpe tak til både Finn og Lars for den tid i har været i bestyrelsen og bidraget til foreningens virke. (Der var 2 flasker vin – og et fint kort (Motiv = kat :o) til begge!)
Stort velkommen til Jette og Rebekka, – tak for jeres tilsagn om at være en del af bestyrelsen i SBH – vi ser frem til samarbejdet med jer.
Jeg vil heller ikke undlade at takke udvalgsformændene – det er super dejligt at i vil blive i jeres nøgleposition – og dermed fortsætte det gode arbejde i vores klub.
Som forlængelse af bestyrelsens beretning – Avl og sundhed – opdaterede Karina GF om situationen. DKK er blevet i tvivl om den egentlige betydning af FCI’s cirkulære. FCI har givet en lidt tvetydig tilbagemelding, og meddelt at punktet tages op på et møde i juni.
Altså er den overordnede procedure ikke ændret – ansøgning skal stadig sendes til DKK, som vil høre specialklubben (SBH) om deres holdning til det. Bestyrelsen har vedtaget, at evt. henvendelser om invtervariantparringer i perioden indtil FCI giver klar tilbagemelding, vil blive behandlet ud fra den “regel” vi i fællesskab besluttede på medlemsmødet i september.
Til slut vil jeg offentliggøre bestyrelsens konstituering:
Formand: Karina Annesen (kontakt til Redaktion og Brugshundeudvalget)
Næstformand: Pia van Acker (kontakt til Agilityudvalget)
Kasserer: Poul-Erik Olsen (kontakt til Udstillingsudvalget)
Sekretær: Jette Voergaard (kontakt til LP-udvalget)
Bestyrelsesmedlem: Rebekka Stewart (kontakt til Avls- og sundhedsudvalget)
Mvh.
Karina Annesen
Karina Annesen
15
MAR
2015
MAR
2015
0